30.11.09

Arsenal ske wat lawak...


Awal season dulu kte dikejutkan dengan kebangkitan kelad Arsenal yang da lame mendiamkan diri.Diorg menang besar dengan banyak team.Membina harapan kepada penyokong2 nya.Aku pun terlalu bersemangat sampai beli baju diorg yang baru tuh.Tp akhir2 ini sume jadi xbest.Arsenal kalah bertubi2.Dgn setan merah.Pastu the blues.Ape cte ni Arsene Wenger???Knp sume leh jadi camni.Ade yang ckp sbb Robin Van persie tgh injured.Takkan sbb sorg je trus kalah?Mane pegi Arshavin?Mana pegi Fabregas mane pegi Eduardo.Slame ni Arsenal terkenal dgn play diorg yg sangat lawa tp perlawanan dgn Chelsea langsung tak gol.Wat malu lah!Hmm tapi hati aku ttp untuk Arsenal.Aku harap ni takkan berulang lagi.Go Gunners!!

1 comment:

Mag said...

dan aku tetap untuk chelsea,... BUKAN UTK LIVERFOOL!!!

anyway.. meh follow blog aku..